داکت اسپلیت ایوولی به عنوان محصولی کم مصرف و پربازده انتخابی عالی برای شما خواهد بود؛ چراکه از تکنولوژیهای بسیار پیشرفته ای برخوردار است. این محصولات بیشترین بازدهی را دارند و با برخورداری از کمپرسورهایی پیشرفته میتوانند دمای مطلوبی را به فضای مورد نظر شما هدیه دهند.

داکت اسپلیت ایوولی ساخت کجاست؟

برند ایوولی در اصل یک کمپانی ژاپنی است اما برای کاهش هزینه تولید محصولات کارخانه تولیداتش را در کشور چین تاسیس کرده است. بنابراین این داکت اسپلیت ایوولی ساخت کمپانی ژاپنی ایوولی هستند اما در کشور چین تولید می شوند.

 

 

ویژگی های داکت اسپلیت ایوولی

اسپیلتهای کانالی ایوولی با مدل های متنوع خود همچون اسپلیت کانالی ایوولی دوام و استحکام بالایی نیز دارند. این امر به دلیل استفاده از متریال و قطعات با کیفیت هنگام تولید این محصولات است.

تنوع بالا در ظرفیت هوادهی این امکان را برای شما عزیزان فراهم می سازد تا اسپیلت کانالی ایوولی را بدون محدودیت خاصی در مکان های مختلفی مانند ساختمانهای تجاری منازل مسکونی و ادارات مورد استفاده قرار دهید بخشهای تشکیل دهنده این محصولات شامل یونیتهای داخلی و خارجی میشوند که برای برقراری ارتباط میان آنها از لولههای رابط مسی استفاده شده است.

شما می توانید داکت اسپلیت ایوولی را در ظرفیتهای هوادهی مختلفی از ۱۸۰۰۰ تا خریداری کنید BTU/H ۶۰۰۰۰ هر کدام از این ظرفیتها راندمان و قدرت خنک کنندگی بالایی دارند. از نظر ابعادی این داکت ها فضای زیادی اشغال نخواهند کرد و به واسطه آن ها میتوانید بهترین استفاده را از محیط خود ببرید.

این داکت ها از کمپرسور روتاری برخوردار هستند که آن ها را به گزینه ای عالی برای مناطق معتدل تبدیل کرده است. این کمپرسورها دارای گاز مبرده R۴۱ بوده و سازگاری بسیاری با محیط دارند همچنین فیلترهای تعبیه شده برای این محصولات مانع از ورود گردوغبار و آلاینده های مختلف به محیط خواهند شد؛ زیرا ساختاری چندلایه دارند.

انتخاب ظرفیت مناسب داکت اسپلیت

ایوولی داکت اسپلیت های ایوولی در ظرفیتهای مختلف از 18 تا 60 هزار تولید می شوند. انتخاب ظرفیت داکت اسپلیت ایوولی باید با توجه به متراژ کاربری آب و هوا و سایر عوامل تاثیر گذاری انجام شود.

  • داکت اسپلیت 18000 ایوولی برای واحد وسط و هم کف تا 50 متر و واحد زیر پشت بام تا 30 متر مربع
  • داکت اسپلیت 24000 ایوولی برای واحد وسط و هم کف تا 70 متر و واحد زیر پشت بام تا 50 متر مربع
  • داکت اسپلیت 30000 ایوولی برای واحد وسط و هم کف تا 100 متر و واحد زیر پشت بام تا 80 متر مربع
  • داکت اسپلیت 36000 ایوولی برای واحد وسط و هم کف تا 130 متر و واحد زیر پشت بام تا 110 متر مربع
  • داکت اسپلیت 42000 ایوولی برای واحد وسط و هم کف تا 150 متر و واحد زیر پشت بام تا 130 متر مربع
  • داکت اسپلیت 48000 ایوولی برای واحد وسط و هم کف تا 170 متر و واحد زیر پشت بام تا 150 متر مربع
  • داکت اسپلیت 60000 ایوولی برای واحدها از 150 تا 250 متر مربع

 

داکت اسپلیت ایوولی 18000

خرید داکت اسپلیت ایوولی

برای خرید داکت اسپلیت ایوولی لازم است به نکاتی همچون نوع کمپرسور داکت اسپیلت انتخاب ظرفیت مناسب و انتخاب فروشگاه معتبر توجه داشته باشید که بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید.

مشخصات فنی داکت اسپلیت ایوولی

داکت اسپلیت های ایوولی دو بخش اصلی دارند یک یونیت کندانسور که خارج از فضای آپارتمان نصب میشود و یک یونیت داخلی یا هواساز که داخل سقف نصب میشود و پنهان است. چیزی که این دو یونیت را به هم وصل میکند یک لوله مسی است.

یونیت داخلی داکت اسپلیت با ورق گالوانیزه مستحکم و ضخیم تولید شده و در برابر زنگ زدن و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد یونیت خارجی دستگاه هم چون خارج از فضای آپارتمان نصب میشود بیشتر در معرض خرابی و فرسودگی قرار دارد با فین ضد خوردگی مورد محافظت قرار می گیرد. این یونیت در برابر آسیبهایی که تابش اشعه یو وی آفتاب یا بارش باران روی یونیت ایجاد میکنند مقاومت بالایی دارد.

داکت اسپلیت ایوولی برای مساحت 100 متر

همانطور که گفتیم در انتخاب داکت اسپلیت برای یک واحد باید چندین عامل مختلف در نظر گرفته شود. به همین دلیل است انتخاب ظرفیت داکت اسپلیت حتما باید با مشورت کارشناسان انجام شود.

اگر بخواهیم برای مساحت 100 متر داکت اسپلیت ایوولی بخریم باید بدانیم که این واحد مسکونی است یا کاربری دیگری دارد چند نفر در آن ساکن هستند رفت و آمد آن چقدر است در چه شهر و اقلیمی قرار دارد طبقه چندم است و … . به طور متوسط برای یک واحد 100 متری داکت اسپلیت 30000 ایوولی پیشنهاد می شود.

مرکز فروش داکت اسپلیت ایوولی در تهران

داکت اسپلیت ایوولی یکی از داکت اسپلیتهای با دوام و با کیفیت موجود در بازار است که مشتریان زیادی دارد و موفق شده رضایت بسیاری از خریداران را جلب کند در این مقاله به معرفی داکت اسپلیت ایوولی و ارائه یک راهنمای خرید داکت اسپلیت ایوولی جامع و کامل پرداختیم.

در صورتی که قصد خرید داکت اسپلیت از مرکز فروش داکت اسپلیت ایوولی در تهران را دارید میتوانید به وبسایت : evvoliran.ir مراجعه کنید و مشاوره رایگان خرید داکت اسپلیت دریافت کنید.

پس از دریافت مشاوره رایگان و انتخاب داکت اسپلیت مورد نظرتان از هر جای ایران که هستید داکت اسپلیت ایوولی مورد نظرتان را به صورت تلفنی یا اینترنتی از فروشگاه evvoliran خریداری کنید و از گارانتی و خدمات پس از فروش evvoliran بهره مند شوید. لازم به ذکر است که داکت اسپلیتهای ایوولی همراه با یونیت داخلی و کویل آبگرم و ترموستات لمسی دیجیتالی در ایوولی ایران به فروش میرسند.

شما میتوانید همچنین یونیت داخلی یا همان هواساز را به تنهایی همراه با ترموستات و کویل آبگرم با گارانتی 18 ماهه دریافت نمایید و یا از بخش خرید یونیت داخلی اقدام به خرید نمایید و با تماس بگیرید.

ایوولی ایران

قیمت داکت اسپلیت ایوولی

قیمت داکت اسپلیت ایوولی را میتوان از جمله چالش هایی دانست که متقاضیان خرید این محصولات با آن مواجه هستند. قیمت این محصولات بر اساس عوامل خاصی تعیین میگردد؛ بنابراین نمی توان در این راستا نظر دقیقی داد این عوامل شامل موارد زیر می شوند.

1- میزان بهره وری محصول

این داکت ها با کاهش مصرف انرژی میتوانند هزینه های نهایی شما را کاهش قابل توجهی دهند هر محصول میزان بهره وری خاص خود را دارد و این بهره وری میتواند قیمت نهایی اسپلیت کانالی ایوولی را تعیین کند.

2- برند تولید کننده

در حال حاضر شرکتها و برندهای زیادی در راستای تولید داکت های اسپیلت فعالیت دارند موضوعی که وجود دارد این است که نمی توان محصولات تمامی این برندها را با کیفیت دانست قیمت اسپیلت های کانالی ایوولی با توجه به کیفیت بالای آنها بسیار مناسب نیز است.

3- نوع سیستم

اگر قصد راه اندازی یک سیستم تهویه مرکزی داشته باشید هزینه های شما افزایش بسیاری خواهد یافت؛ زیرا هزینه نصب و راه اندازی چنین سیستم هایی نسبت به سیستمهای مینی اسپلیت بیشتر است.

4- ابعاد محیط

برای خرید اسپیلت کانالی ایوولی ابتدا بایستی اندازه محیط مورد نظر خود را بررسی کنید با افزایش ابعاد محیط نیاز به خرید دستگاه های بزرگ تری خواهید داشت و این امر میتواند قیمت محصول را افزایش دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت روز اسپلیت کانالی ایوولی و بهترین قیمت انواع داکت اسپلیت ایوولی می توانید با کارشناسان ما در evvoliran ایوولی ایران در ارتباط باشید.

 

یونیت داخلی هواساز داکت اسپلیت سقفی 18000 Btu

گارانتی و خدمات داکت اسپلیت ایوولی

با انتخاب یک فروشگاه معتبر میتوانید از گارانتی و خدمات داکت اسپلیت ایوولی با بالاترین کیفیت بهره مند شوید این خدمات به شما اطمینان خاطر میدهند که محصول خریداری شده کیفیت و کارایی بالایی در طولانی مدت دارد.

لیست قیمت داکت اسپلیت ایوولی ما در مجموعه  envoliran به عنوان  نمایندگی فروش داکت اسپلیت ایوولی تمام پتانسیل های لازم برای خرید محصولی با کیفیت را در اختیار داریم.با مراجعه به فروشگاه آنلاین ما امکان مقایسه محصولات و بررسی قیمت آنها برای شما فراهم شده است تا با خاطری آسوده خرید کنید برای دریافت لیست قیمت اسپیلت کانالی ایوولی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

گرمایش داکت اسپلیت ایوولی

گرمایش اسپیلت کانالی ایوولی به واسطه کویل های آبگرم تأمین می شود. این کویل ها میتوانند میزان مصرف را کاهش داده و به این طریق شرایط بهتری را پیشروی شما قرار دهند مکانیزم این کویل ها به این شکل است که کویل آب گرم تولیدی را به یونیت های داخلی انتقال داده و به این طریق محیط را گرم میکند.

آب گرم مورد نیاز برای کویل آبگرم داکت اسپلیت ایوولی را میتوان با استفاده از موتورخانه مرکزی و یا پکیج فراهم ساخت. شما هم میتوانید در صورت نیاز کویل آبگرم یا همان مبدل حرارتی را در هر اندازه و ابعاد و ظرفیتی از طریق سایت ایوولی ایران سفارش دهید و یا به بخش خرید کویل آبگرم مراجعه نمایید .